Love Rain Sinopsis : Episode3 (Part3)

oleh -137 views
love rain episode3 part3

ZETIZEN RADAR CIREBON – Love Rain episode3 part3 – Chang Mo menelepon rumah In-Ha, tapi  ayah In-Ha mengatakan putranya belum pulang. Hye Jeong  mengikuti Chang Mo ke kamar mereka. Tapi In-ha tidak ada dalam kamar mereka. (Dheva)

Love Rain episode3 part3 – Hye Jeong pikir ia dan Yoon Hee  pergi bersama-sama ke suatu tempat. Hye-jeong menangis dan menangis.Dalam kereta, In-Ha menulis sesuatu di kaca jendela disebelah Yoon Hee dengan tulisan-tulisan hanya akan muncul jika mereka meniup udara segar  fi atasnya. “Happy?” Tulis In Ha.

Yoon Hee hanya menjawab dengan menambahkan di akhir “!”. “Happy!?” Sementara Yoon Hee sedang tidur, In-ha mengambil gambar Yoon-hee lagi. Mereka berdua tiba ke tempat tujuan pada pagi hari. Mereka pergi ke pantai, tapi hujan lagi. Kali ini, payung mereka berwarna biru transparan. Tapi kemudian payung terbawa oleh angin.

In-Ha menempatkan mantelnya untuk Yoon Hee. In-Ha masih ragu-ragu untuk memegang tangan Yoon Hee, tapi kali ini, Yoon Hee mengambil inisiatif  dan memegang tangannya. Mereka duduk di pantai, dan masih berpegangan tangan. Yoon Hee teringat pada lagu In-ha.

source img : KBS2HD

Ia memintanya untuk bernyanyi untuknya lagi. Dan In-ha pun bernyanyi untuk Yoon-hee. Tiba-tiba In-ha membungkuk dan mencium pipi Yoon Hee  dengan lembut. Sementara In-ha dan Yoon-hee bersenang-senang, Hye Jeong tampak merana dalam kamar In-ha dan Chang-mo. Chang Mo pun harus tidur fi luar. Tapi Hye Jeong tiba-tiba pergi terburu-buru pada pagi hari. Yoon Hee dan In Ha pindah ke pantai lain.

Yoon Hee tidur dan terlihat sangat damai pada bahu In-ha. Melihat Yoon-hee tidur, In-ha berkata: harapannya untuk cinta dan hubungan, kebersamaan selamanya, dan bahkan mengatakan “Aku mencintaimu”. Hye Jeong pergi In Ha. Kemudian ia bertemu dengan mahasiswa yang melihat In Ha dan Yoon Hee bersama dan mereka memberitahu Hye jeong. Chang Mo dengan setia berusaha keras untuk menghibur Hye Jeong. Lalu Dong Wook datang.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

No More Posts Available.

No more pages to load.